Trötter

Jag är rätt så trött just nu, har inte sovit mer än 2-3 timmar inatt och jobbat 7-16 idag. Det är nog många olika saker som gör att jag sover dåligt. Det är bland annat jobbigt att gå till jobbet nu för tiden. Man vet aldrig vart man hamnar nånstans. Det känns så otryggt för tillfället. Jag känner mig orolig och har ont i magen nästan varje dag som jag ska till jobbet.

Det är tur att jag snart har semester så jag får vila ett tag. Men det kommer ju vara ännu jobbigare efter semestern sen. Usch, dom kommer ju fan stressa sönder mig. Det känns inte bra just nu. Men men det är väl bara att gilla läget. Dom lyssnar ju inte på vad man säger i alla fall. Dom tänker bara på hur dom kan spara pengar. Inte på hur personalen och brukarna mår. Det är ju inte bra för brukarna att det kommer ny personal varje dag. Jaja, nog om detta.

Efter jobbet var jag en sväng hem till mamma och Lennart. Mamma hjälpte mig att vika ihop tältet som vi ska ha med oss till Power Meet om 2 veckor.

Nu så ligger jag och Daisy i soffan & vilar. Jag vilar för att jag är trött och Daisy vilar för att hon har ont & är trött efter steriliseringen.

Over and out..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0