Uppmärksamhet

Min katt Meduza kräver jämt uppmärksamhet när jag är upptagen med annat. När jag sitter vid datorn vill hon alltid att jag ska kela med henne. Hon vill inte att jag ska sitta vid datorn överhuvudtaget tror jag... haha. Förut när jag låg och masserade min mage, då ville hon att jag skulle gosa med henne istället för att göra det. By the way om ni undrar varför jag masserar magen är det för att jag måste göra det efter bukplastiken. Jag är så svullen om magen fast att det var över ett år sen som jag opererades. Jag ringde min läkare för nån månad sen eller nåt sånt. Och han sa att jag skulle massera magen varje dag och är det inte bättre efter sommaren så får jag komma på återbesök då.
 
Puss puss...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0