Yes, nu är den över...

Va gött att denna jobbhelg är över nu. Nu har jag tjänat en del stålar som kommer på lönen nästa månad, det känns jävligt bra. Det är bra att jobba storhelger och tjäna lite mer än att supa upp alla pengar. Oftast blir det ju att supa om jag är ledig en storhelg. Jag har varit så trött idag, har inte sovit ordentligt på några nätter. Höll nästan på att försova mig imorse. Stängde av alarmet och somnade om, vaknade till vid kl.6.40 och börjar jobba kl.7. Så jag hoppade ur sängen, gjorde mig i ordning och stack iväg till jobbet. Kom till jobbet exakt kl.7 eller möjligtvis nån minut efter kl.7.
 
Imorgon blir det nog en riktigt soft dag, jag ska inte göra nåt speciellt. Vad jag har sett på vädret, så ska det regna hela dagen imorgon. Så jag tror att det blir en ligga på soffan och glo på film dag. Det kan vara riktigt skönt att ha en sän dag efter att ha jobbat några långa dagar.
 
Nu så är det bara 3 arbetspass kvar innan jag går på semester... wiihoo...
 
Puss puss...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0