50-öringen försvinner...

30:e September 2010 så går 50-öringen i graven. Då kommer det inte gå att handla med 50-öringar längre. Jag tycker att det länge har känts som att 50-öringen är onödig. Det är inte ofta man handlar som man får 50-öringar, ett tecken på att dom inte behövs. Röda Korset har startat en insamling för att samla in 50-öringar så dom går till välgörande ändamål. Jag har över 200 st 50-öringar hemma alltså ungefär 100 kr i 50-öringar. Jag funderar på vad jag ska göra med dom, ifall jag ska skänka bort dom eller hitta på nåt annat med dom. Får väl se vad jag gör, det är ju över ett år kvar innan 50-öringen försvinner.

Kram kram...

                              50-öringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0