Fredagens bravader

Fredagen den 17 april 2009

Först så jobbade jag 7-14 och sen var jag hemma och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag till Holmen och umgicks med Jenny & Frida. Sen kom Monika, Christer och Kajsa. Men Monika och Christer stannade inte så länge, men Kajsa stanna kvar. Jenny & Kajsa fixade fram sprit så dom kunde dricka lite. Jag väntade på att jag skulle käka med Lotta och Natta. Vi skulle ha käkat vid kl.15-16, men vi käkade strax efter kl.18 för Natta hade varit i Örebro och sen när hon kom tillbaka till Askersund skulle hon klippa sig.

17 april 2009     17 april 2009 
Jenny & Frida                    Monika & Kajsa

17 april 2009    17 april 2009
Natta                                  Lotta

Efter vi hade ätit så åkte jag och Lotta för att träffa Jenny, Kajsa och dom andra. Umgicks med dom en stund. Sen skjutsade jag Lotta så hon kunde köpa hårfärg på Konsum. Sen så släppte jag av henne och åkte hem en stund. Byte kläder för det hade blivit kallare ute än vad det var på dan. Sen ringde jag till Kajsa och åkte till henne och Jenny utanför grillen. Sen åkte vi nåt varv och sen blev det att jag, Kajsa, Emil och Jenny åkte till gruvan hem till Henka. Så det blev att vi var där ett tag. Det var fest där och det var kul fast att jag var nykter och städad. Träffade mitt exs lillasyster och hon är jättetrevlig. Jag blev väldigt full i skratt igår när det var några kompisars pappa som tjatade om att vi skulle hångla. Jag sa bara tack, men nej tack jag har ingen lust. En del blir lite flumm när dom är onyktra. hahahaha... Jenny var ju lite rolig också. Hon sa att jag var så snygg och att jag måste ha rasat i vikt. Hon sa att jag har så kvinnliga former. Det är kul att få komplimanger, men jag skulle behöva gå ner några kilo till. Jag har bara gått ner typ 3 kg. Jag och Jenny skämtade igår om att vi ska gifta oss kl.15 idag. Vi ska ha låten "Jag har en stor kuk" med Eddie Meduza på vårat bröllop... haha. Jag tror jag åkte hem ungefär kl.1.30 på natten.

17 april 2009  17 april 2009 
Tobias & Torbjörn         Jag & Jenny

17 april 2009  17 april 2009
Malin                                Christer & Bullen

Jag gick upp kl.9.30 imorse. Jag har tvättat fönstrena i vardagsrummet och byt gardiner. Det blev jättefint... =)

Mina dödskalle gardiner 17 april 2009

Får väl se vad som händer och fötter ikväll. Ska i alla fall till gruvan en sväng och fira Elias som fyller 1 år och sen fira Natta som fyller 20 år. Sen vet jag inte vart ska festa eller om jag ens ska festa. Jag ska väl ringa Christer sen och kolla vad vi ska hitta på. Jag ringde honom jättemycket igår, men han svarade aldrig och ringde inte upp. Men jag träffade honom hemma hos Henka, så vi skulle snacka idag om vi ska hitta på.

Puss Puss och kram kram... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0