Grillning & party... fyllekalas

I måndags var jag och några av mina kompisar och grillade på Holmen. Det blev inte så bra brasa och ingen av oss hade tålamod att grilla... haha. Vi skulle haft tacokväll istället... haha. Nästa gång får det bli tacokväll och sitta på balkongen och dricka drinkar. Vi satt och drack ett tag på Holmen, men det blåste så mycket. Så runt kl.20 så gick vi hem till mig och drack istället. Sen efter kl.21 nån gång så åkte vi hem till Staffan i Kårberg. Vi var 7 pers i min 240 på vägen dit... haha. Det var inte så kul i Kårberg i början, det var så dödstämning när vi kom dit. Det blev lite mer party efter ett tag. Men vi var tvungna att åka hem eftersom chafförn skulle upp tidigt och jobba. Vi fick 3 pers till med oss hem, så vi åkte 10 pers i min 240 på vägen hem... snacka om att det var trångt. Sen festade vi ett tag hem hos mig, men jag fick så ont i huvudet och var trött, så Alex och jag gick och la hos medan dom andra drog till Ingemar och fortsatte och festa. Jag gick nog och la mig ungefär kl.2.30 på natten. Sen vid kl.4 kom Jenny och Tony tillbaka och skulle sova. Sen kl.6 på morgonen kom Kim, så gick han också och la sig.

Våran brasa på Holmen 6 april 2009
Våran brasa... haha. 

På Holmen 6 april 2009
Gruppfoto

Party party... or not
Hemma hos Staffan

Igår så käkade jag och Jenny mat från Bellas medan Kim och Alex låg och sov... hehe. Tony hade dragit tidigt på morgonen. När jag och Jenny var och köpte maten så ringde Bahep. Han undrade om Kim var hemma hos mig, så han och Walter skulle komma förbi. Dom tänkte klä av Alex och Kim nakna och lägga dom brevid varandra och ta kort. Men det blev inte så för när dom kom vaknade Kim och Alex vaknade när dom försökte bära honom.

Fy faaan va sur jag blev på Walter igår. Jag försökte slänga ut honom flera gånger, men han vägrade gå. Jag skulle inte vilja stanna kvar när jag inte är välkommen. Han höll hela tiden på och muckade bråk med Alex. Jag blev så jävla förbannad på Walter att han måste hålla på och slåss hela jävla tiden. Han kan vara jättetrevlig när han är nykter, men när han dricker slår det slint i skallen på honom. Jag blev också jävligt irriterad på att Bahep och Kim rättfärdigar hans jävla sätt. Bahep satt och sa till Alex att han inte ska trigga upp Walter och inte säga emot och bla bla bla bla bla. Jag blev jävligt irriterad på det, Walter är inte ett lejon som Alex öppnar buren åt och får skylla sig själv. Walter är en vuxen man som borde fatta att han inte ska dricka eftersom han bara blir aggressiv och gör dumma saker. Alex måste ju kunna säga ifrån när han tycker att nåt är fel, man ska inte bara behöva sitta och ta emot en massa skit. Jag blev glad när Walter efter ett tag gick frivilligt, för jag var så förbannad och irriterad på honom. Jag sa åt honom flera gånger om han inte slutar bråka med Alex och uppföra sig som ett jävla svin så får han gå härifrån för det är jag som bor är. Mitt hem, mina regler. Men han vägrade ju gå och det blir jag förbannad på också. När nån ber en att gå, då går man.

Bahep drog till Hammar och Walter drog eter ett tag. Så då var det bara jag, Jenny, Alex och Kim kvar. Walter var skitfull redan när han kom hit. Men sen blev både Kim och Alex jävligt fulla. Speciellt Kim, han satt och sov en liten stund hängandes på vardagsrumsbordet. Sen kom Lotta och Lizzie förbi en sväng. Jenny åkte hem efter en liten stund. Alla andra drog också efter ett litet tag. Sen blev jag ensam kvar, det var skönt att få vara för sig själv en stund. Jag färgade håret och åt och så. Men jag måste färga håret igen, det är forfarande lite blått och grönt i håret.

Kim lite full... hehe
Kim blev lite full igår... hehe

Färgat håret igen
Så här ser jag ut i håret nu, måste färga en gång till...

Idag ska jag jobba, börjar kl.14. Men sen är jag ledig imorgon igen, det ska bli skönt... =)

Puss i Ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0