Innehållslöst...

Fjollar mig... hehe

Det har inte hänt så mycket idag, så egentligen har jag inget att skriva om. Jag jobbade 7-16 idag och tiden bara flög iväg. Ska jobba 7-16 imorgon med och sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Efter jobbet så la jag mina vinterdäck i källaren, dom har legat i bilen sen i torsdags. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, typ ätit, titta på tv och vilat.

Jag ska försöka åka till bolaget imorgon och köpa lite alkohol inför helgen. Sen får jag ta och kolla upp lite vad jag ska hitta på i helgen. Jag hade tänkt åka på Idol audition på lördag, men det blir inte så längre. Det känns som det är mer besvär än vad det är värt. Åka dit tidigt på morgonen och sen vara där hela jävla dagen. Det blir ju att sitta och vänta hela dagen för att sjunga i typ en minut. Så det kan kvitta, jag skulle ju inte komma med i alla fall. Får ta och lägga upp lite fjolliga videos på Youtube eller nåt istället... haha.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0