Inte mitt klagomål... hehe



Jag har bott i min lägenhet i snart ett år och har haft en del fester. Och idag är första gången jag har märkt att grannarna kan klaga, dom har inte gjort det förr. Men det lustiga är att jag är inte orsaken till det men fick samtal från hyresvärden kl.9 på morgonen. Tydligen skulle det ha varit mycket spring i trappen dom senaste 2 veckorna och folk som åker moped som är här. Men det har knappt varit nåt folk hemma hos mig och jag känner typ ingen som åker moped. I alla fall inga som brukar hälsa på. Så det måste ha varit nån annan granne som är orsaken till det.

Men däremot tror grannarna att det är spyor i trappuppgången... haha. Men jag tror att det är likörflaskan som jag råkade tappa i trappuppgången i lördags som dom tror är spyor. Men jag sa inget om det till hyresvärden, men jag tycker att det är lustigt att dom tror att det är spyor. Dom får väl tror att folk spyr glasbitar med lakritssmak. Men i helgen har jag ju knappt varit hemma, så jag vet att jag har inte orsakat nåt spring och ingen med moppe har varit här.

Hur som helst så kommer nog inte jag att ha så mycket folk hemma hos mig den senaste tiden. Det är bäst att ta det lugnt nu när grannarna har hittat telefonen. Jag har ju haft fester fram till kl.6 på morgonen, men det var säkert en månad sen den senaste. Jag hade en fest till typ kl.2.30 på natten för typ över 2 veckor sen och efter det har jag inte haft något överhuvudtaget. Så det är inte jag som har orsakat spring i trappen den senaste tiden.

Men det är nog bäst att inte ha så mycket nu, men det har jag ju inte tänkt att ha heller. För jag kommer åka ut på en massa roliga grejer. Så jag kommer inte vara hemma så mycket. Dessutom så blir det ju varmare ut och då blir det mer att sitta ute och dricka.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0