Jag är en fjortis absolut, men de e du me... stå för det...

Jag tycker en del saker är så jävla skrattretande. Jag kommer aldrig säga att jag är mogen, jag vet att jag är lite barnslig... hehe. Men det finns en del som beter sig som jävla fjortisar fast dom är över 20 och säger att andra är det fast dom är dom största fjortisarna på planeten. Jag vet att jag är en liten fjortis ibland, så jag kan säga att andra är det också... hehe. Men när man tycker att man själv är så jävla mogen fast man är den mest omogna personen är omkring då är det nåt fel.

Dessutom är jag lite förvirrad. Jag vet en del som är jävligt falska och jag fattar inte varför dom inte står för sina åsikter. Jag gör i alla fall, jag tar avstånd från svinen medan dom slickar dom i arslet. Så jävla sjukt.

En annan grej jag tänkte på. Man är verkligen fjortis när man älskar någon efter ett par dagar. Jag kan inte älska någon förrens jag har lärt känna dom ordentligt. Jag tror faaan inte på kärlek vid första ögonkastet. Man känner ju inte ens varandra första gången man träffas. Man måste ju lära känna nån innan man kan säga att man älskar dom eller hur?

Det är såklart man kan börja tycka om någon efter ett par dagar eller veckor. Men att säga att man älskar dom är lite att överdriva tycker jag. När man var typ 15, så trodde man att man älska någon efter ett par dagar. Men nu vet jag att det bara är överdrivet och det tar lite längre tid att börja älska någon. Så är det... Yes...

Jag är singel just nu. Jag hoppas på att jag ska träffa nån när jag är ute och träffar nytt folk. Jag träffar killar absolut, men ingen som det blir något med. Men samtidigt är det jävligt skönt att vara singel när det snart är sommar. För då kommer jag garanterat att träffa mer killar... Yeah...

Puss i ljumsken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0