Jobbat färdigt för den här påskhelgen

Idag är jag ledig, så jävla skönt. Har jobbat hela påskhelgen, medan folk har festat och haft kul.

I lördags efter jobbet var jag och Lotta en sväng upp till Raggarklubben, det var fest där. Jag var nykter och städad och gick hem vid kl.1 medan dom flesta andra var kvar och festade till kl.6 på morgonen. Jag var ju tvungen att gå upp kl.6 så jag kom iväg till jobbet, började ju kl.7 igår och jobbade till kl.21. Snacka om att jag var trött igår. Det var kul att vara uppe vid klubben en sväng, men jag önskade att jag hade kunnat druckit. Men men det finns andra tillfällen.

Midnight Cruisers Askersund
Folk i entrén vid klubben

På väg till klubben 11 april 2009
Lotta


Fy faaan va förbannad jag blev igår när jag var hemma på timmar. Jag skulle ge Gustav starthjälp med hans mopedbil och jag ser att nån jävel har snott min registeringsskylt bak på bilen. Det ligger bara en liten snutt kvar av den på backen. Det kokade i mig när jag såg det. Varför kan inte folk hålla sina smutsiga fingrar i styr? Måste folk pilla på mina grejer. Jag blir så irriterad, jag har beställt ny skylt, men bilen går säkert inte igenom ombesiktningen när dom ser att det inte sitter nån skylt bak. Tack så jävla mycket din jävla idiot. Jag undrar om det är nån skitunge som bara tog den för skojs skull eller om det är nån man känner som gjort så för att dom ogillar en. Störda jävla missfoster är vad det är i alla fall.

Skylten borta... suck
Skylten är borta... =(

Liten bit av regskylten
Den lilla biten av regskylten som låg kvar... =(

Igår efter jobbet då träffade jag på Peter och han undrade om han kunde sova över hos mig. Jag, Peter och Martin var en sväng till Kårberg hos Staffan. Dom festade där som vanligt. Det var JP, Åkesson, Kent, Wreding och en del andra där. Snacka om fyllesvin... haha. Men vi var bara där cirka 1 1/2 timme för jag var så jävla trött, så jag ville hem och sova. Det blev bara Peter och jag som åkte hem. Martin stannade kvar. Jag undrar om Staffan blev glad att han stannade... haha. För han ville inte att Peter skulle stanna kvar för att han sa att det inte kunde vara så många som sov över eller vad faaan han snackade om. Det var nog tur att Peter följde med hem, han slocknade på en gång när han la sig på soffan... hehe.

Hemma hos Staffan 12 april 2009
Hemma hos Staffan...

Jag kom och tänka på en sak igår. Staffan har blivit så tråkig. Det var kul att umgås med honom för ett par år sedan och det var fart i honom. Nu sitter han och ser sur ut och inte alls verkar vara på party humör någonsin. Varför bjuder han hem folk till sig om han bara ska vara sur och tvär? Det är faaan ingen fart i karln längre och han är bara 18 år. Undra hur det kommer att vara om ett par år... gammal gubbe eller? Det måste faaan bli fart på honom igen, han kan inte vara så jävla tråkig.

Puss puss...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla nötter att ta nummerskylten .. Vilken jävla nöje sen då!!

2009-04-13 @ 13:31:57
URL: http://nataljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0