Jobbat och slitit

Jag har inte skrivit på ett par dagar nu, men det är för att jag har jobbat och inte orkat skriva något när jag har kommit hem.

Om en liten stund ska jag ut och käka med Natta och Lotta. Det ska bli trevligt. Sen får jag se vad som händer till kvällen. Men det blir nog antagligen lugnt.

Imorgon ska jag först till Zinkgruvan och fira mitt brorsbarn Elias som fyller 1 år. Sen så blir det tillbaka till Askersund och fira Natta som fyller 20 år. Så det är mycket kalas imorgon. Jag tror inte att jag följer med när Natta och folket ska ut på krogen. Men jag är med och firar henne innan dom drar ut. Jag har inte så stor lust att åka till Örebro. Jag såg fram emot att åka till Karlstad och nu när det inte blir något med det så känner jag inte för att göra nånting imorgon. Jag har ingen aning vad jag ska hitta på imorgon kväll, jag vet inte ens om jag kommer att dricka imorgon. Jag känner inte för att dricka längre, jag är så trött efter att ha jobbat hela veckan. Det skulle vara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt imorgon kväll. Får se vad som händer och sker imorgon. Jag vet att jag bara skulle vilja åka hem om jag följer med till Örebro, så det känns onödigt att åka dit och slösa pengar. När jag ändå bara kommer förstöra stämningen för alla andra och tycka att alltihop suger. Känner jag inte för något innan jag åker på det, då har jag svårt att ändra mig när jag väl är där också. Har jag ingen lust, så får jag ingen lust heller... så e de...

Pussigull...

Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0