Kul kväll trots allt...

Det var kul igår även fast jag trodde att det bara skulle bli att sitta och glo i nåt hörn.

På morgonen så besiktade jag bilen och den gick igenom efter många om och men. Sen var jag och Lotta och fikade på tutingen. Det var jävligt gött. Efter det var jag bara hemma och tog det lugnt i några timmar.



Runt kl.18 så kom Mari hit och vi funderade på vad vi skulle hitta på för nåt. Sen blev det att vi satt på balkongen och drack grogg & snackade gamla minnen. Sen kom Martin hit och vi var är en liten stund, sen åkte vi ut ett varv på stan. Då träffade vi på Wreding, Robin och Tony, så då åkte dom med några varv. Sen drog vi till McDonalds och käkade, det var gött. Snacka om att killarna var fulla, dom skämde ut oss totalt på McDonalds... hehe. Sen stod vi och snacka vid statoil med några som killarna känner. Efter det så blev det hemfärd. Så jag gick och la mig vid kl.00.30. Och så gick jag upp kl.10 idag... =) Jag drack bara 2 groggar och 2 cider igår, så jag är inte ett dugg bakis idag... =)




Dom lekte lite i lekställningen vid McDonalds... haha

Idag blir det ut och åka med pappa och Limpan kör. Vi ska till Mullhyttan på raggarfest, Johnny & The Roccos spelar då... =) Jag vet inte vad det blir för mer folk som följer med, men det märks väl... =) Så imorgon kommer jag nog att vara bakis... hehe

Puss och snusk... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0