Money, money, money

Jag har ju fått välja att jobba den här helgen och anledning varför jag gjorde det är för att jag tjänar mer pengar och jag firar ju inte påsk i alla fall. Men det är träligt att det händer så mycket roliga saker runt påsk. Många grejer som jag vill vara med om, men jag kan inte för att jag jobbar. Men jag får ju hitta på en massa annat sköj några andra helger... =) Jag vet en massa saker som jag vill göra... =)

Jag ska jobba kväll idag, så jag har ju haft sovmorgon. Det känns lite skumt att jag inte gjorde nåt speciellt igår. Jag skulle ju till Motala Parken, men det blev inget med det. Men det spelar ingen roll, jag var inte så sugen på det i alla fall.

Puss puss...

10 april 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0