Mullhyttan

I lördags var jag i Mullhyttan och festade med pappa, Mari, Martin, Josefine, Evelina och Tony som körde. Det var jävligt sköj, men jag snubblade i trappen och skrapade i knäna... suck. Man är lite klantig ibland eller hur? hehe... Sen så var inte pappa så trevlig mot slutet heller. Han fick nån jävla sne fylla. Jag försökte säga till honom att alla ville åka hem för vi var trötta. Dessutom var festen typ slut, för det var knappt nåt folk kvar. Då sa han att jag skulle gå hem och att jag aldrig mer skulle få åka med honom nånstans. Men jag tror inte att han kommer ihåg nåt av det nu, han var rätt så full. Jag började gå hem, men jag förstod att dom skulle stanna och plocka upp mig efter vägen. Jag behövde gå lite för att bli av med lite aggressioner och tårarna bara sprutade. Men men shit happens. Jag träffade en kille från Hallsberg som tjatade om att han skulle börja med anabola. Snacka om pucko, men jag tror att jag har träffat honom nån gång förrut.


Mina fina benen, lite skrapsår på dom.

Igår så låg jag bara och vila. Jag låg och slö tittade på tv typ hela dagen. Men jag mådde inte dåligt, jag var bara jävligt trött och seg.

Idag så har jag jobbat 14-21.15, ska jobba kväll imorgon med. Så jag har sovmorgon... =)

Snacka om att jag är sur, men det går över snart. Jag är bara jävligt sur just nu. En del gör så jävla dumma val, men dom får skylla sig själv. Om man ropar efter vargen tillräckligt många gånger, så är det ingen som tror en efter ett tag. Jag får skita i att folk förstör sina liv, alla gör vi våra egna val. Men jag tycker det är så synd när bra människor hela tiden skiter i saker och ting. Jag måste slappna av och ta det lugnt. Jag måste slappna av och ta det lugnt. Jag måste slappna av och ta det lugnt. Jag tror att det känns bättre nu och jag kan släppa allt och gå vidare... hehe. Jag får skita i att bry mig, det är ingen som verkar bry sig i alla fall. Shit the same...

På torsdag ska jag till Vrestorps Parken på rockabilly fest. Det ska bli jävligt sköj... =) Hoppas jag träffar många snygga killar... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0