Skallebank

Jag har så jävla huvudvärk just nu och det har jag haft sen jag slutade jobbet vid kl.16. Jag tror att det beror på att jag har jobbat väldigt intensivt dom senast dagarna och jag har inte sovit ordentligt på natten. Igår efter att jag hade jobbat fick jag dammsuga lägenheten för det var fjädrar överallt. Meduza hade släpat in en död fågel och lekt med. Hon gjorde det när jag var hemma på rast (jobbade delat igår, 7-12 & 16-21), men jag såg det precis när jag skulle gå tillbaka och jobba. Så då fick jag städa när jag kom hem, suck. Jobbigt efter att ha jobbat 10 timmar under dagen.

Puss puss...

Meduza har tagit in fågel april 2009
Meduza tog in en fågel tidigare i veckan också... suck, den var inte död än... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0