Svart brittisk artist?

Igår kväll jobbade jag 14-21. Runt kl.23 igår så undrade Natta om jag ville komma hem till henne för hon satt och drack med Jack & Mut. Så jag drog dit och umgicks med dom. Det var väldigt roligt, vi skrattade en hel del.

Mut sa att det inte finns nån stor svart artist från England. Jag gav Melanie Brown som förslag för hon var med i Spice Girls och dom var ju jättestora. Dom har ju gått till historien på grund av deras framgångar och var och fortfarande är det största tjejgruppen någonsin. Men han tyckte inte att det räknades, för det ska vara mer gamla rävar som typ John Lennon och så fast det ska vara en stor svart artist från England. Men hallå alla vet ju vilka Spice Girls är och Melanie Brown är ju en av dom, så då borde ju hon vara en stor svart engelsk artist. Eller hur? Bara för att Mut inte gillar Spice Girls musik betyder inte att dom inte är stora och kända. För dom var jävligt stora och folk vet fortfarande vilka dom är. Det finns många artister som är jävligt stora som spelar musik som jag inte gillar, men jag tycker inte att dom inte är stora & kända för att jag inte gillar musiken. Det skulle vara som att jag säger att Eminem kan man ju inte räkna med han är ju inte som den och den och bla bla bla bara för att jag inte gillar hans musik. Jag vet att han är jävligt känd och stor i hela världen även fast jag inte tycker om musiken.

Melanie Brown från Spice Girls
Melanie Brown

Jag hade som sagt väldigt roligt igår i alla fall. Men jag blev irriterad när Mut sa att Madonna är från England. Hon är ju faaan född i USA, men hon har italienskt påbrå. Madonna är född i Bay City, Michigan och hennes pappa är italiensk. Så då skulle det vara mer troligt att hon är från italien... eller hur?

Hahah
Jack & Mut

Jag gick ifrån Nattas lägenhet runt kl.4 inatt. Så det blev senare än vad jag trodde att det skulle bli. Men jag drack inget medan dom andra pimpla vin.

Idag är jag ledig och det blir nog att umgås med Lotta om en liten stund.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0