Två födelsedagskalas och sen ett jävla fyllekalas

I lördags så var jag i Zinkgruvan och firade mitt brorsbarn Elias som fyllde ett år. Vi åt tårta och drack kaffe (jag drack cola, dricker inte kaffe). Han fick hink & spade av pappa och av mig fick han ett troll som han kastade på golvet hela tiden... haha.

18 april 2009
Pappa, Elias & Martin

Efter jag hade varit i Zinkgruvan, så åkte jag hem och väntade på nästa födelsedagskalas. Så jag och Lotta drog hem till Natta och firade hennes 20 årsdag. Varken jag eller Lotta var sugna på att åka till Örebro, så vi följde inte med Natta och Carina. Det blev att vi åkte cheva med pappa och Sussi. Vi var till Hällabrottet en sväng, det var barhäng där. Men det var typ inget folk där, så det sög. Sen åkte vi nåt varv i Örebro. Sen åkte vi hemåt. Var i Zinkgruvan en sväng, men allt folk hade dragit till Askersund. Så vi drog dit och festade uppe på klubben. Snacka om fyllekalas. Jag blev rätt så full och jag spydde en gång. Åkte väl hem och sov vid kl.4.

Natta 20 år
Natta

Jag larvar mig på fyllan. 18 april 2009
Jag larvar mig på fyllan... hehe

Klubben 18 april 2009
Jag & Lotta uppe vid klubben... haha

Jag mådde som jag förtjänade igår. Låg mest i sängen hela dagen. Hade så ont i huvudet och kände mig allmänt seg och mörbultad. Så jag tror att det blir nyktert till helgen vad jag än bestämmer mig för att göra. Men det kan ju ändra sig, man vet ju aldrig vad man känner för att göra när helgen närmar sig. Jag har ju funderat på att åka på Idol på lördag, men jag vet inte om det blir nåt med det. Just nu känner jag att jag inte pallar med att sjunga. Jag är hes och är torr i halsen. På fredag ska jag bestämma mig hur jag ska göra.

Idag så har jag jobbat 7-16. Jag fick reda på idag att jag klarade diabetesprovet... =) Det känns som en stor lättnad, nu behöver jag inte tänka på det nåt mer.

Ska väl försöka komma iväg och göra ombesiktning på bilen imorgon. Snacka om tråkigt...

Puss puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0