Usch och fy...

Suck, jag ska jobba alla dagar denna vecka utom torsdag som är valborg. Får hoppas att det blir jävligt sköj då. Får se vad som händer nästa helg. Det är lite party och så då. Men jag vet inte om jag ska vara nykter eller om jag ska åka och festa. Får se hur det blir nästa vecka, hur jag känner att jag vill göra. Det blir ju en hel del festande nu när det är vår och sommaren närmare sig med stora steg. Jag måste i alla fall försöka åka på Mariestads cruisingen den 30:e Maj, har så roliga minnen från cruisingar där. Har alltid så roligt då fast förra året blev jag ju lite ledsen och upprörd. Men innan och efter jag blev det så var det ju jävligt kul. Jag blev osams med pappa då, men det var ju bara för att både han och jag var väldigt onyktra. Får se vem jag åker med dit, skulle vara kul att åka med någon annan dit. Men får se hur det blir när det närmar sig.

Måste faaan ta och campa vid vattnet i Olshammar när det har blivit varmare på kvällarna. Campa, dricka, bada och grilla. Får ta och dra med ett gäng och ha jävligt sköj... =)



Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0