Det var ett tag sen...

Jag har inte skrivit i min blogg på väldigt länge. Jag har helt enkelt glömt bort att skriva i den. Jag har haft så mycket annat att göra, jag har ju jobbat 4 veckor och nu så har jag en veckas semester igen. Det är svårt att hinna med att skriva i bloggen när man jobbar heltid. Timmarna på dygnet räcker inte till... hehe. Det finns så mycket annat man måste göra hela tiden och bloggen är inte det viktigaste i livet. Kanske för såna som inte har nåt liv, men har man ett liv och lever det så har man inte så mycket tid att sitta och blogga varje dag. That's life...

Jag har egentligen inte så mycket att skriva idag. Jag har tänkt att bli mer hälsosam. Äta nyttigare och motionera mera. Det blir att försöka att gå på långpromenad varje dag. Jag och min katt Meduza gick runt Stadsparken igår kväll och det var jävligt skönt. Idag ska jag väl ut och gå med Anna. Det är skönt att komma igång och vara ute och röra på sig.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0