Hmmm...

Halloj på er alla! Idag har jag jobbat och sen så har jag & Anna varit till Willys och handlat lite. Var inne på Marieberg en sväng också handlade cider, ett par byxor och ett diadem. Så dagen har bara sprungit iväg idag. Får se om det blir att dricka lite imorgon eller om det blir att vara nykter hela helgen. Har inte bestämt mig än får se hur jag känner mig imorgon. Om känner mig party sugen eller inte.

Emme skrev en kommenterar på inlägget "suger pung... suck" och jag tänkte skriva svar på det. Hon skrev: Saken är inte den att du är ful... Jag tror att du umgås med fel människor. Prova att umgås med personer i din ålder som faktiskt är lite mer mogna.

Svaret: Jag umgås med folk i alla åldrar och en del av dom är ju inte så mogna speciellt inte killarna. Så det är inte så konstigt att det inte funkar ifall man försöker med dom. Jag vill träffa lite nya människor, men det värsta är att när jag träffar dom så är inte dom heller speciellt mogna tyvärr. Dom är bara ute efter en sak... haha. Jag träffar på helt fel folk hela tiden. Jag träffar aldrig på några vettiga, jag drar till mig fel människor ibland. Dessutom spelar det nog inte så stor roll om en kille är 20 eller 30 eller whatever dom jag träffar på verkar oftast vara omogna. Jag vet väldigt många killar i min ålder som aldrig verkar växa upp tyvärr. Jag vet dom som är ännu äldre som inte heller verkar växa upp.... haha. Killar är ett släkte för sig själv... hahahaha.

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: Natta

Karlar är omogna oavsett vilken ålder dom uppnår, Spelar ingen roll om dom är 13 eller 30 , Karlar är och kommer alltid att förbli omogna! :P

2009-09-02 @ 09:43:01
URL: http://nataljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0