Jobbig dag, men ändå helt okej

Idag hade vi planeringsdag med jobbet. Det var jobbigt att sitta still i så många timmar, men det var ändå kul att samlas allihopa och kunna prata och så. Men det var lite irriterande att en del ska tjafsa så om onödiga saker. Det är väl bara att hjälpas åt och göra sakerna istället för att tjafsa om det. Är det mycket i tvättstugan så är det väl bara att ta reda på det istället för att bli sur för att andra inte har gjort det. Vi struntar ju inte tvättstugan, men ibland så hinner man inte med att ta reda på det som är. Vi måste ju ta det som är viktigast först, vi är ju där för att ta hand om dom gamla. Hinner man inte med tvättstugan, så finns det ju personal som kan ta hand om det senare när det hinns med. Vi kan ju inte strunta i att ta hand om våra gamlingar för att nattpersonalen inte vill ta hand om tvätten. Snacka om sjukt att tjafsa om det... suck.

Jag var på polisförhör idag också. Jag visste inte riktigt vad det skulle handla om när jag gick till polisstationen eftersom det inte stod det i brevet jag fick hem. Men det var tydligen om när några killar bråkade i min lägenhet när vi förfestade för över en månad sen. Det var en av killarna som hade ringt polisen för han kände sig hotad. Men jag visste inte så mycket om det hela. Jag vet bara att dom bråkade och att jag slängde ut dom för jag vill inte ha bråk i min lägenhet. Sen om dom hotade varandra det vet inte jag.

Nu är jag ledig onsdag och torsdag, det ska bli gött. Ska försöka att fixa med lite grejer om jag orkar, annars så blir det väl mest att bara slappa och ta det lugnt.

Puss och snusk...

Kommentarer
Postat av: Carina

Då va det inte så farligt som jag sa till dig gumman =)

2009-12-10 @ 00:11:37
URL: http://carinaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0