Juldagen 2009

Jag var till Hällabrottet och festade på Juldagen. Det var jätteroligt, men jag var blev jävligt full. Men det är väl så det ska vara. Så jag har typ legat bakfull både idag och igår. Jag träffade en jättetrevlig kille, får se om det blir nåt med honom. Jag ringde honom förut och vi pratade med varandra i 42 minuter. Får väl ta en dag i taget och se vad som händer. Jag som nästan var på väg att skita i att festa i fredags för att jag var så trött efter jobbet. Jag är glad att jag ändrade mig, för jag hade så himla kul... =)

På nyårsafton blir det väl att dra upp till Midnight Cruisers en sväng. Får se vilka som jag festar med då, just nu har jag ingen aning vilka som vill hänga med mig dit.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, så jag slutar här.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0