Min födelsedag och julklapp från kommunen...

Idag så är det min födelsedag. Jag fyller 28 år, så jag börjar bli gammal... =( Fast män är ju inte äldre än vad man känner sig och jag känner mig inte en dag över 20... haha. Igår så umgicks jag med Jenny och jag fick en present av henne. Jag fick ett spel som heter "Drinking Ludo" och det är ett fia med hutt spel. Det kanske kan vara kul att spela någon gång. Idag så var mamma och Lennart här och åt smörgåstårta som jag själv har gjort. Av dom fick jag ett gratulationskort och 300 kr. Efter dom var här så kom Anna och åt lite smörgåstårta. Av henne fick jag en Betty Boop plånbok och ett par örhängen. På torsdag så kommer pappa och Martin (min bror) hit och firar mig.


Present från Jenny


Födelsedagskort från Mamma & Lennart


Från mamma & Lennart


Presenter från Anna

Jag blev lite förvånad när jag kom till jobbet idag och vi hade fått julklapp av Askersunds Kommun. Jag har jobbat i Askersunds kommun i över 5 år och vi har inte fått julklapp nån av dom åren jag har jobbat förut. Vi fick en varsin ask från Venus Choklad och en lott som det är dragning på imorgon. 10 st i Askersunds kommun vinner 1000 kr att shoppa för i Askersunds butiker. Det är konstigt att vi får julklapp nu när dom ska dra ner på personal och sånt...


Julklapp från jobbet

Det var lite kul igår. På förmiddagen var jag och Lotta i lite affärer och kollade. Bla var vi på Nordiska och jag shoppade lite. Sen på eftermiddagen så var Jenny här och vi gjorde kebabrullar som blev jättegoda. Sen var vi ute en sväng på stan och shoppade lite. Så var vi till Nordiska en sväng och jag shoppade där igen... haha. Dom måste tycka att jag är knäpp som sprang där flera gånger på samma dag. Efter vi hade gått runt i några affärer, så var vi och fikade på Lilla Caféet. Det var väldigt trevligt att umgås med Jenny en hel eftermiddag. Efter vi hade fikat så skjutsade jag hem Jenny och när jag kom in så slog jag in alla julklappar. Så nu är allt sånt fixat. Jag funderar på att köpa nåt litet till dom som jag jobbar kväll med på julafton, får försöka att göra det nån dag i veckan eller i början av nästa vecka.

Jag har haft en riktigt trevlig födelsedag. Alla har varit så trevliga och snälla. Jag har fått massor med gratulationer. Dom till och med sjöng för mig på jobbet imorse... =)

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0