Nyårsafton idag då

Jag skulle ha jobbat 7-16 idag, men jag är förkyld. Så jag är hemma och tar det lugnt. Täppt i näsan, ont i halsen, snoret rinner... en riktigt mysig nyårsafton... =P Så jag antar att det blir väldigt lugnt ikväll, jag känner inte så mycket för att festa. Jag känner mig inte riktigt på topp just nu, rock'n'roll faktorn är väldigt låg just nu. Dessutom så hittade jag ju ändå ingen som ville följa med mig på raggarfest, så det blir nog bara att vara hemma och krama kudden. Det är säkert lika bra det, du håller man inte på och gör en massa dumheter.

Jag undrar varför alla har gått och blivt såna torrbollar detta nyår? Förra året var det massor med folk som festade, i år verkar dom flesta vilja ta det lugnt... ????? Men det blir nog lugnt för min del eftersom jag inte är riktigt frisk, jag har i alla fall en anledning... Jag skulle ju hellre festa loss än att vara sjuk.

Puss och riktigt mycket snusk i det nya året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0