Skumt... hehe

Jag kom på en liten skojig grej. Jag var rätt så orolig i Måndags varför jag skulle till polisen på förhör på tisdagen. Så jag drömde en väldigt skum dröm att jag var på förhör och att dom sa att jag hade våldtagit en kille. Snacka om att jag skrattade åt den drömmen när jag vaknade på tisdagsmorgonen. För det skulle knappast hända... haha. För man kan ju inte våldta en frivillig och alla killar jag har haft sex med har alltid varit frivilliga. Dessutom har jag ju inte haft sex på ett tag nu heller så... Har haft möjligheten att ha sex många gånger på senare tid, men jag har sagt nej. Jag vill inte ha tillfälliga sexuella förbindelser just nu. Jag tycker inte att ett one night stand ger mig så mycket överhuvudtaget. Jag vill ha sex med någon som jag tycker om och inte med killar jag knappt känner. Jag lever hellre i celibat än har sex med vem som helst. Men jag har ju hånglat med en del killar när jag har varit ute och festat och så. Det är mysigare att hångla lite med nån man knappt känner än att ha sex med dom och sen ångra det. Oftast så ångrar man sig mer om man har sex med någon än om man bara hånglar med dom.

Jag ska väl försöka att sova snart, ska ju upp tidigt och jobba imorgon. Men det värsta är att jag inte känner mig så trött just nu. Så jag kommer nog bara sova 3-4 timmar eller nåt sånt inatt. Men men jag jobbar ju bara 7-12 imorgon så det är ju skönt. Skulle ha jobbat delad tur, men jag har bytt med en på jobbet så jag jobbade hennes kväll i lördags och hon jobbar min kväll imorgon. Det blir väl att försöka att städa lite när jag kommer hem imorgon och sen får jag se vad jag hittar under kvällen. Jag hade tänkt att dra upp till raggarklubben, men det blir inget med det. Jag orkar faaan inte med det för jag ska upp tidigt på söndag. Så det blir nog antagligen att bara ta det lugnt hemma om jag inte hittar på något med någon.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0