This Weekend...

I fredags så blev det att dricka lite i gruvan med några vänner. Jag har druckit alldeles för mycket alkohol dom senaste gångerna jag har festat. Jag skulle ju bara dricka max 1-2 gånger per månad nu för tiden, men det har ju skitit sig totalt. Dessutom har jag varit alldeles för onyttig och ätit massor av godis och skräpmat på senare tid. Jag måste bättra mig, så jag kan gå ner cirka 10 kilo till. Men jag ska ju antagligen dricka 2 gånger till innan året är slut och det kommer att bli att äta en del godis säkert eftersom det är svårt att låta bli när det står en massa godis överallt nu när det snart är jul. Men men det blir väl att starta på ny kula igen när det nya året börjar. Kan ju försöka lite grann nu i december, men det blir nog inte så mycket med att vara nyttig just nu.

Hur som helst så var det väldigt roligt i fredags, men jag mådde inte så prima på lördagen. Sen så jobbade jag ju 16-21 på lördagskvällen. Det gick bra fast att jag inte kände mig riktigt i form.

Söndagen bestod av att umgås med min bror, Lizzie och Christian. Vi satt bara och glodde på film. Det var trevlig, men det känns som att jag inte har gjort så mycket vettig överhuvudtaget den här helgen.

Puss puss...

Kommentarer
Postat av: Lizzie

jodå.. du gjorde nytta när du tog med cola =) Höhö

2009-12-09 @ 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0