Celibat = Nomore

Igår så var jag först hemma hos min bror i Zinkgruvan och kollade på film. Sen åkte jag till Askersund och det blev att jag drack lite fast att jag skulle vara nykter. Fick ta hand om en kille för att han var så jävla full. Det var rätt så kul att dricka inatt eller imorse eller vad man ska säga. Börja dricka vid typ kl.2 och gick och la mig vid kl.7 imorse. Så hade jag sex under morgonen fast att jag har mens... men men shit happens.

Lever inte i celibat längre, den tiden är över... haha.

Skulle ha åkt till Mullhyttan och festat idag. Men det blir inget med det eftersom det är pissväder och det är utomhus. Men det kanske blir att jag dricker lite idag i alla fall. Får väl se hur det blir.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0