Nykter kväll...

Igår så var jag en sväng till Zinkgruvan och hämtade Alex. Vi var hos Martin en sväng och hälsa på innan vi åkte hem. Spelade lite Worms det var sköj... =)

Jag ska till Martin idag med. Vi ska glo på film och så kanske vi kan spela lite Worms idag med. Så det blir nykter för mig idag. Men imorgon kanske jag dricker lite. Jag har inte bestämt mig om jag ska dricka eller vara chafför. Som det känns just nu så är det nästan mer lockande att vara chafför, men samtidigt skulle det vara kul att supa till. Jag har sån beslutångest. Jag kan faaan aldrig bestämma mig för nåt. Får väl se hur det blir...

Det blir nog i alla fall hur som helst att jag drar till Mullhyttan imorgon. Jag tror att det blir att köra, men jag är inte säker på hur jag ska göra än.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0