Power Meet

Jag kom hem från Västerås igår strax efter kl.16. Det har varit kul på Power Meet, men det var skönt att komma hem. Jag känner mig lite seg efter att varit där onsdag-söndag. Man sover ju inte så mycket när man är där om man säger så. Jag drack inte så mycket överhuvudtaget, pallade inte att dricka.



Jag var skitfull på onsdagsnatten och jag gick inte ens och la mig och sov. Så jag var jävligt seg på torsdagen, så det gick inget bra att dricka då. Men det var jävligt kul, träffade massor med roligt folk... haha. Men det var kul på torsdagen fast att jag var seg hela dagen. Sen på fredagen var vi på marknaden. Det var jävligt varmt, så det var skönt när det regnade lite grann. Det blev kallt och gött då. På kvällen var jag lite sur för att jag inte kom åt mina kalla cider och fick dricka varma groggar istället. Men jag blev snabbt på bättre humör. Jag hade blivit full om det inte hade börjat regna som faaan på kvällen/natten. Så jag var bara lite onykter. Sen på lördagen så körde jag på cruisingen. Det var kul när vi var ute på tidiga kvällen, men det var inte så jättekul när vi var ute senare. Blev lite långtråkigt att åka när det bara står stilla hela tiden. Sen var det gött att åka hem igår. Det blev bara jag, pappa och Tony som åkte hem. För Martin åkte hem på fredagen eftersom han var så extremt solbränd och Anna åkte hem på lördagen. Martin var in till sjukhuset igår, hans bränna hade blivit infekterat. Så han käkar pencillin nu. Stackarn... =(

Det var många roliga stunder under dessa dagar. Kalsongmannen, Poo-Poo, åka cab, lyssna på bra musik, träffa trevliga & galna människor etc etc etc.

Under en av nätterna så drömde jag värsta skumma drömmarna. Den ena handla om att jag gick och la mig i en kompis säng. Han undra ifall jag verkligen ville ligga kvar i hans säng och varnade mig att han sover naken. Så la han sig brevid mig och vi spoonade nakna. Jävligt skum dröm, jag drömmer om honom emellanåt och jag vill inte ha honom. Men jag tror att mitt undermedvetna vill ha honom. Jag kommer ihåg för ett par år sen när vi spelade anden i glaset. Då frågade jag anden vem min nästa pojkvän skulle bli och anden stavade till hans namn. Den stavade inte bara förnamnet, den stavade både förnamnet och efternamnet. Och jag vet att ingen av mina kompisar skulle ha kunna stava det för dom visste inte ens vad jag frågade. Men jag har haft pojkvän efter det och det var inte han. Men det är så skumt. Jag vet att vi aldrig skulle bli ett par. Men han stötte på mig för ett tag sen och tafsade och ville att vi skulle ligga med varandra. Men jag tackade nej, jag är liksom inte så sugen på det.

Den andra drömmen jag drömde var jävligt bisarr. Det var nån man som låg i flera delar och fast hans kropp var helt isär plockad så kunde han prata. Han var tvungen att skära av delar av sin kropp för hans kropp hade börjat ruttna. Så jävla äcklig dröm.

Goodbye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0