Skit...

I lördags var det cruising här i Askersund. Det rätt så kul. Det var i alla fall kul i början när vi förfestade hos mig. Sen mådde jag dåligt och spydde och så. Men jag mådde lite bättre ett tag. Jag var en sväng på stan och sen gick jag upp till klubben. Fick gå ditt själv, kul... Men jag gick därifrån strax innan det slutade för jag hade så ont i huvudet och mådde så illa. Det var en okej kväll, men det hade kunnat varit roligare om jag inte mådde så dåligt. Jag tål faaan inte sprit, jag måste sluta dricka sprit ett tag. Jag spyr alltid när jag dricker sprit, jag blir extremt full på det och jag blir extremt bakfull. Jag måste satsa på att dricka cider om jag ska dricka.... annars går det ju bara inte... hehe. Jag blev sur på en av mina bästa vänner i lördags för att jag mådde så dåligt, jag hoppas hon förlåter mig. Man häver ur sig både det ena och det andra när man är onykter och halvvaken och mår skit... haha. Jag är inte sur på henne nåt nu, det gick över typ på en gång. Jag blir sur snabbt och lika snabbt så går det över som tur är.

Jag började jobba igen i måndags efter att ha haft semester i 3 veckor. Som tur är jobbar jag bara 4 veckor och sen har jag en vecka semester igen. Idag var det inte kul att jobba, jag hade så svårt att sova inatt så jag sov nog bara cirka 2 timmar. När jag var på väg att somna så bankade på balkongen dörren som faaan. Katter sprang dit och tittade på en gång, men jag låg kvar. Så bankade det en gång till då gick jag och kollade vem det var. Det var Ingemar som ville in till min granne som bor på andra våningen. Så han gick dit och jag gick och la mig igen. Sen så ringer det på dörren, då var väl hon inte hemma eller inte öppnade. Jag fick säga till honom att jag var tvungen att sova för att jag skulle gå upp kl.6 på morgonen. Så han gick efter cirka 5-10 minuter. Sen har det varit så stressigt på jobbet idag, har hänt en hel del så man har fått stressat. Full fart från klockan 7 till klockan 16 idag... suck.

Jag är ledig imorgon det ska bli skönt, men sen så jobbar jag helgen fredag-söndag...

Pussigull....


P.S. Det blir nog ingen cruisingen den 1:a augusti för det blev ingen avstängning av stan i lördags. Polisen ville stänga av, men kommunen ville inte det. Så det blev inget med det. Men samtidigt tycker jag att snutjävlarna ska sluta stänga av torget på cruisingen varje år. Det är ju roligare om bilarna kan åka runt torget eller stå på torget och tjata lite. Det ser så jävla tomt ut på torget på cruisingen nu för tiden. Det stod ju alltid massor med bilar där förr i tiden när det var cruisingen. Det är bara dom senaste åren dom har stängt av. Det är synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0