Sug, sug, sug...

Snacka om att det suger just nu. Försökte att hitta någon att hitta på något med igår utan framgång. Det var ingen som ville hitta på något med mig, så ruttet. Idag ska jag tvätta, så jag har inte riktigt tid att umgås med någon. Men det skulle ändå vara kul att hitta på något med nån en liten stund. Men men det blir nog inget med det. Imorgon får det nog bli att "leka" med någon i alla fall. Funderar på att ta och supa nån dag i veckan får se om jag kan hitta några kollegor som vill vara med.

Jag funderar på att knulla med en viss person bara för att bli av med lite sexuell frustration. Men jag tvivlar starkt på att jag kommer att göra det... haha. Jag är smartare än så och jag är faaan i mig stark nog att motstå frestelsen av sex. Jag och mina tankar alltså. Jag har tänkt på en hel del saker som jag tror kommer att hända för eller senare. Men samtidigt hoppas jag att det aldrig händer... haha. Jag skulle vilja strula med någon, men jag vill ha ett nytt strul. Jag vill inte hålla på med nåt gammalt ragg. Been there done that liksom. Det är nog därför som jag inte har haft sex på cirka 6 månader, jag vill hitta något nytt. Jag har typ bara träffat en massa gamla ragg. Fast jag har ju hånglat med en del killar som jag inte har hållt på med förr. Men det blev inget mer än hångel. Men det kanske är lika bra det. Jag känner mig som oskuld på nytt, jag har inte varit utan sex så här länge sen jag förlorade oskulden. Känns lite skumt, men men det känns bra på något sätt. Jag har slutat att slampa runt och det är ju positivt... haha. Jag var faaan en slampa ett tag. Jag vet för ett par år sedan då kunde jag ha sexuell kontakt med 2-3 killar på samma kväll. No more I say.... Those days are over... Det är skönt att vara oskuld och okysst igen... Jag känner mig så oskuldsfull just nu... hehe. De e gött!

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0