Beslutsångest

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något på lördag. Som jag känner just nu, så funderar jag på att vara nykter. Det kommer antagligen inte vara speciellt bra väder i helgen i alla fall, så då kan man lika gärna vara hemma och ta det lugnt. Jag får ta dagen som den kommer. Det märks vad jag gör när det närmar sig.

Det skulle vara kul att fira nationaldagen på nåt sätt på lördag, men jag vet inte vad som skulle bli roligast. Det händer så extremt mycket på lördag. Det skulle bara vara skönt att vara kvar i stan för då kan man gå hem och sova när man känner för det. Jag har inte festat i Askersund på skitlänge. Jag har bara varit ute och farit hela tiden. Men jag antar att det blir att vara kvar i stan på midsommarafton, så det skulle vara roligare att åka nånstans på lördag. Får se vad folket ska hitta på.
Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0