Helgen som kom och gick...



I fredags så var jag på personalfest. Vi satt först hos Gun-Britt och Sune och förfestade. Sen blev det att gå ner till Hotellet där personalfesten var och käkade buffé och lyssnade på musik. Sven Ingvars spelade sen på kvällen. Det var kul på festen och jag träffade massor med folk jag inte har träffat på skitlänge. Jag gick ifrån personalfesten vid klockan tolv, det var inte så mycket folk kvar då. Och dom flesta av dom som var kvar var väldigt onyktra.... haha. Jag gick upp till torget och träffade Jenny & Jessica, vi skjuts av Frida hem till mig. Så satt vi där ett tag och drack lite. Sen drog Jessica och efter ett tag kom Åkesson. Men han stannade inte kvar så länge när han märkte att han inte skulle få sig nåt av varken mig eller Jenny. Jag och Jenny drog ut på stan och skulle hem till några, men snuten hade precis varit där så vi blev inte insläppta. Vi stod och snackade med snuten ett tag, sen drog dom. Jag och Jenny tänkte dra hem till mig igen, Jenny försökte lifta med snuten, men dom vill inte skjutsa på oss... hehe. Vi träffade en halvnaken Micke. Jag sa till Jenny: det går en halvnaken kille därborta. Då var det Micke som gick runt i bara kallingarna... haha. Han tog på sig kläderna och sen drog vi till fontänen. Jenny badade fast jag sa att jag inte tänkte bada för vattnet var svinkallt. Sen gick vi hem till Oscar och Jenny badade i hans badkar. Sen vart det hem till mig och sova vid kl.6 på morgonen.

Jag gick upp vid cirka kl.11 på lördagen, strax efter att Jenny hade dragit ifrån lägenheten. Micke gick upp kl.16 och då skulle han iväg och festa. Han skulle gå på "Analpesten" (kanalfesten) och jag gjorde mig i ordning och käkade och så eftersom jag skulle ut och åka lite med pappa och Tony. Sussi var med ett par timmar, men sen skjutsade vi henne till Vretstorps Parken eftersom hon skulle på Hub Caps. Vi åkte runt i Askersund större delen av kvällen och det var jätteroligt. Men det blev en del tjafs och skit senare under kvällen, men men shit happens. Malin och Daniella var med och åkte med oss en del också... =) Sen senare på kvällen blev jag avsläppt vid torget, jag vet inte riktigt vad klockan var då. Men det var inte så mycket folk kvar på stan då. Stod och snacka med lite folk och sen drog dom. Jag tänkte att det är nog dags att gå hem nu, men då träffade jag på en filur som jag satt och snackade med ett par timmar. Jag gick och la mig vid kl.8 på söndagsmorgon. Jag sov större delen av söndagen, var så jävla trött, men jag mådde inte illa eller så. Men jag mådde illa på lördagsförmiddagen, men det hade gått över innan jag började festa då. Men jag kom på förut idag att jag spydde på lördagskvällen. Det blev nog lite för mycket att dricka. Jag har inte spytt på fyllan på aslänge, men det kan bero på att jag har druckit cider hela tiden och nu i helgen så drack jag mest sprit.



Den här veckan blir det bara att jobba, så det blir lugnt. Får se om det blir att dricka på midsommarafton nästa gång eller om jag är nykter då.

Puss puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0