Längtar tills imorgon... =)

Igår så var jag och Anna och handlade lite grejer vi ska ha med hos till Power Meet imorgon. Så käkade vi på Paco's på Marieberg, det var jävligt gött. När jag kom hem så städade jag och bäddade rent sängen. Senare på kvällen då var jag, Anna & Johanna och badade i Snavlunda. Sen blev det att tvätta kläder först jag och sen Anna. Så vi satt och glodde på film till kl.2 på natten. Det var en riktigt bra dag igår... =)

Jag längtar tills imorgon, då ska vi åka iväg till Västerås på Power Meet. Det ska bli så kul... =)

Idag blir det nog väldigt lugnt, händer inte så mycket idag. Ska väl försöka leta reda på alla saker som jag ska ha med mig till Power Meet.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0