Massa skit... suck

I fredags (midsommarafton) så blev det att festa lite grann hemma hos mig. Det var jättekul tills jag märkte senare under kvällen att nån hade snott min digital kamera. Jag upptäckte det vid 2-tiden på natten tror jag och jag hade nog inte använt den på en timme då. Så nån jävel passade på att sno den då. Det är så jävla trist att man bjuder hem folk och dom bara ska förstöra. Jag kommer att ha väldigt svårt att lita på vilka jag kan ha hemma hos mig nu. Så den som har tagit den är ju inte schysst mot alla andra som var hemma hos mig. Jag vet vilka som inte har tagit den, men sen finns det några stycken som jag inte vet om jag kan lita på. Jag har mina aningar vem som har tagit den. Men jag kan inte göra så mycket åt det, jag bara hoppas att den människan får samvete och lämnar tillbaka den. Men troligtvis kommer jag aldrig att se kameran igen... suck... =( Det är så trist att folk inte kan hålla sina fingrar i styr. Man snor inte av sina kompisar. Det var ju bara folk som jag känner hemma hos mig. Jag har haft fest då det kommit massor med folk jag inte känner och inget att blivit tagit. Men när man bara har en fest med mest närmare vänner då är den nån som stjäl. Det är så jävla lågt. Men jag tror att det är nån av dom som jag inte känner så jättebra som har tagit den.

Dessutom blev jag väldigt ledsen i söndags. Daisy gick ut på lördagskvällen sen kom hon inte hem förrens på söndagskvällen. När hon kom hem haltade hon på ena frambenet och hade sår i ansiktet & var väldigt svullen i ansiktet också. Hon var väldigt medtagen av sina skador och låg mest och sov när hon kom hem plus att hon sov mycket igår. Men idag har hon varit piggare och rört mer på sig. Så det går ju åt rätt håll. Hon kommer nog att må mycket bättre snart. Det ser ut som det kommer läka bra av sig själv. Hon haltar så lite, så det är ingen fara med det. Hon behöver bara tid att läka. Jag tycker så synd om henne just nu...

Jag längtar tills nästa vecka för då ska jag åka iväg till Västerås på Power Meet. Det blir jag, pappa, pappas nya tjej Åsa, Jenny och Tony som åker iväg på onsdag nästa vecka. Det ska bli himla roligt... =) Party i flera dagar och åka raggarbil... =) Vi ska åka pappas impala cab dit... =)

Dessutom så börjar min semester på måndag... =) Jag jobbar bara tre dagar till fredag-söndag...

Puss & Snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0