Snart semester... va skönt... =)

Igår och i onsdags var jag ledig. Det var jävligt gött. I onsdags så gjorde jag inte så mycket överhuvudtaget, det blev bara att vara hemma och ta det lugnt.

Igår så var jag och bada med Lizzie i Viksjön. Mari var också med dit, men hon badade inte. Hon tyckte att det var för kallt i vattnet. Det var första gången jag badade i år. Det har ju inte varit så varmt, förrens den här veckan. Så har inte haft så stor lust att bada tidigare. Tycker inte att det är så kul att bada när det är iskallt... hehe. Men det var jätteskönt att bada igår. Det var kallt först, men när jag hade simmat ett tag så var det jätteskönt. Träffade Sussi där också, hon älskar ju att bada. Hon badar jämt... haha. Sen så åkte jag hem och bara var hemma och softade. Var hemma hos Anna och Gustav en sväng på kvällen. Det var trevligt.

Idag har jag jobbat kväll, det är så jobbigt att jobba i värmen. Man blir ju svettig på en gång... suck. Men det är skönt att jag bara jobbar den här helgen, sen har jag tre veckors semester. Jag har en vecka semester i augusti också, så jag har delat upp min semester lite grann. Det ska bli så skönt att få semester och bara ta dagen som den kommer... =)

På onsdag bär det iväg till Västerås på Power Meet. Det ska bli så himla roligt... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0