Tidsbrist och inget nytt har hänt...



Jag har inte skrivit så mycket i min blogg på senare tid för jag har inte haft tid och det finns inte nåt nytt att berätta. Det känns som om jag har upprepat mig en massa i dom senaste inläggen och jag kommer nog att upprepa mig lite nu också... haha.

Denna vecka så har jag jobbat måndag-torsdag. Var så skönt när jag slutade jobba idag eftersom jag vet att jag är ledig fredag-söndag. Så skönt... =)

I måndags var Anna här en sväng och vi satt och snacka lite på balkongen. Det var trevligt. Gustav kom förbi en sväng också. Resten av veckan har det inte hänt så mycket överhuvudtaget mer än att jag har jobbat och sen varit hemma och tagit det lugnt.

Blev lite sur i början av veckan när jag fick reda på att jag inte skulle få skivan jag hade beställt åt pappa. Beställde den innan han fyllde år, hans födelsedag var den den 15:e maj. Men jag hittade den skivan på en annan sida på nätet, så jag fick beställa den från Finland och den kom idag... =) Det gick snabbare än att beställa från Sverige, för på sidan i Sverige så kom ju inte skivan överhuvudtaget... haha. Men nu blir ju pappa glad, jag ringde och berättade att skivan hade kommit. Skivan är med ett rockabilly band från Frankrike som heter Long Black Jackets. Pappa gillar deras musik väldigt mycket.

Imorgon blir det att fixa en hel del innan jag ska på personalfesten vid Hotellet. Blir att åka och hämta min sprit på bussgods och sen köpa lite cider. Vill bara dricka ett par cider imorgon, blir så jävla full när jag dricker sprit. Men det blir att dricka sprit på lördag istället... =) Ska väl försöka att inte dricka allt för mycket då heller.

Det blir väl att åka runt med pappa och Tony på lördag. Får se om det är några mer stjärnor som följer med, men det är antagligen några mer som vill följa med. Det är ju Sveriges Nationaldag på lördag, det måste ju firas... =) Det är så härligt att bo i Sverige... =)

Det är bara 3 veckor kvar tills jag får semester snacka om skönt. Då blir det att åka på Power Meet i Västerås. Det kommer att bli så jävla sköj. Får se hur jag tar mig dit i år. Om jag åker egen bil som jag har gjort dom senaste åren eller om jag åker med någon annan. Det får tiden utvisa. Ska väl fråga pappa snart igen om han ska dit. Han trodde att han skulle dit och campa i år. Han har ju bara åkt dit över dagen dom senaste åren. Men det skulle vara kul att åka dit med honom i år, det var ju flera år sedan som jag åkte med honom dit.

Puss & Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0