Update...

Jahopp... jag har inte skrivit nåt på flera dagar nu. Så jag tänkte att jag kunde skriva lite grann...

Jag jobbade i helgen, så det har inte hänt allt för mycket på senare tid. Jag var chafför åt pappa i lördags till raggarklubben i Hällabrottet. Det var rätt så kul fast att jag var nykter. Träffade min kusin Ante som jag inte har träffat sen i höstas, det var kul... =) Jag kom hem vid kl.3.30 och sen skulle jag upp och jobba kl.7, men jag försov mig.... hehe. Det är så typiskt... Det lustiga är att jag försov mig för flera veckor sen också när jag jobbade helg, men då hade jag gått och lagt mig kl.22 på kvällen innan. Så det spelar ingen roll om jag sover lite eller mycket jag kan försova mig ändå... haha. Jag är ingen morgonmänniska.

Igår så var jag ledig och då umgicks jag med Lizzie. Hämtade henne i söndags efter jobbet. Vi var till Örebro en sväng. Nån gång under våran färd så hade vi tappat glaset på min vänstra blinkers. Jag har sett att den suttit lite dåligt, men jag trodde inte att den skulle åka av bara så där. Men men shit happens.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på midsommarafton än. Men pappa snackade om att det är nån fest i Brändåsen, så det kanske blir att dra dit. Annars blir det nog att bara vara kvar i Askersund. Jag vet inte riktigt hur det blir än. Jag har beslutsångest. Men jag vet inte om pappa har någon chafför till Brändåsen, jag har i alla fall inte så stor lust att köra. Det skulle vara kul att åka iväg dit, men samtidigt skulle det vara skönt att bara vara kvar hemma också. Det skulle vara kul att umgås med lite folk som jag inte har umgåtts med på länge.

Jag längtar till Power Meet, det är bara 2 veckor kvar tills det bär iväg dit... =)

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0