Äldre män

Jag drömde inatt att jag blev tillsammans med en mycket äldre man. Han kanske var typ 20 år äldre eller nåt. Det kändes väldigt verkligt. För flera år sen så blev jag mest intresserad av män som var typ mer än 10 år äldre än mig. När jag var 17 år var jag tillsammans med en man som var 14 år äldre än mig. Jag har strulat med män som är lika gamla som mina föräldrar. Men nu för tiden blir det mest att jag strular med yngre killar. Förr var det killar som var mycket äldre som gällde och nu är det killar som är några år yngre som jag vill ha. Men förr så träffade jag mer äldre människor och nu träffar jag mer yngre, så det förändrar ju saker och ting.

Jag är sån att jag är inte så fixerad vid ålder. Jag bryr mig mer om hur person är, än om hon eller han är 17 eller 30. Jag umgås med folk i alla åldrar. Jag kan ha skitkul med nån som är 17 samtidigt som jag kan ha lika kul med någon som är 40. För mig spelar inte ålder så himla stor roll. Men jag vill helst inte hålla på med nån som är under 18 eller nån som är över 50. Och i såna fall hellre nån som är över 50. Fast jag kan ju hålla på med nån bara dom är byxmyndiga, men är dom inte det så tänker jag absolut på ålder. Då är dom ju bara barn... det är bara perverst.... hehe. Jag har strulat med killar som är mellan 15-50 år. Den yngste jag har haft sex med var född 1990 och den äldsta på 60-talet.

Jag tror att en anledning varför jag faller mer för yngre män nu är att jag själv vill hålla mig ung. Jag vill aldrig växa upp, jag vill inte skaffa barn och familj. Jag vill i alla fall inte göra det nu, jag vill leva livet. Jag hatar när folk säger att det är dags för mig att bilda familj. Hallå... det är väl upp till mig när jag vill göra det. Om jag ens gör det. Jag är inte så barnkär av mig, jag längtar inte efter barn. Men om ett par år kanske jag vill ha barn, man vet ju aldrig. Dessutom innan jag ens tänker tanken på att skaffa några barn så måste jag hitta nån att skaffa dom med. Det är lättare sagt än gjort. Det är ingen som står ut med mig längre än 2 sekunder eller så är det jag som inte står ut med dom. Det är lite olika.

Jag skulle gärna vilja ha en pojkvän, men ändå inte. Jag är sån att jag vill kunna göra vad jag vill utan att nån försöker stoppa mig. Dessutom är jag en sån person som inte vill umgås med min pojkvän varje dag. Jag vill ha mitt utrymme. Jag vill bara träffas ibland även om jag är jättekär. Annars så tröttnar jag väldigt snabbt. Jag vill kunna göra saker på egen hand utan min pojkvän, jag vill inte att man ska hitta på allt tillsammans. Man måste göra saker på varsitt håll ibland. Men jag vill inte hålla på med nån annan om jag har ett förhållande, men jag vill ändå kunna gå ut med mina vänner utan att han blir sur.

Jag kommer nog knappast träffa nån i alla fall. Jag har sån jävla otur. Antingen så träffar jag någon jag blir intresserad av som inte är intresserad av mig eller så träffar jag nån som gillar mig som jag inte gillar tillbaka. På ett sätt så skulle jag faktiskt vilja ha ett förhållande, men jag hittar ingen jag vill ha som också vill ha mig.

Puss puss...


 

Johnny Depp är en snygg äldre man. Han är så läcker i "Cry Baby".... mums... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0