Besiktat bilen

Tjo! Jag och Natta var i väg i förmiddags och besiktade bilen. Det gick faktiskt rätt så bra, men den gick inte igenom. Men det var inga större fel, så det kommer vara lätt att fixa. Blinkers höger fram ur funktion, stopplyktor ur funktion och säkerhetsspärr på huven kärvar. Så det var bara lite smågrejer. Jag trodde att dom skulle hitta större fel, men bilen är nog rätt så bra ändå.... =) Jag fick också lite bra att veta att det är rost på en del ställen, men det är inget jag behöver fixa för att komma igenom efterkontrollen. Jag visste redan att det var en del rost på bilen, den är ju från 1988 och står jämt ute. Det är inte konstigt att det blir rost på den.

Min lilla pärla

Min volvo 240


Jag har färgat håret rosa idag. Det är inte helt rosa för jag hade fortfarande lite blått kvar i håret. Så det blev rosa med en stänk av blått... hehe. Det ser häftigt ut, men jag måste duscha en gång till idag. Jag är rosa i hårbotten och håret är svårt att borsta just nu. Måste använda balsam, så det är lättare att borsta igenom håret.

Jag med rosa hår

Jag med min nya hårfärg

Imorgon bär det av till Stockholm. Jag och Natta ska på Buddy Holly Musical. Det ska bli roligt att hitta på något annat än bara sitta är hemma och glo.

Biljett till Buddy Holly Musical

Min biljett till Buddy Holly Musical

Jag kommer inte att var hemma så mycket i helgen. Eftersom jag ska vara i Stockholm hela dagen imorgon. Sen på lördag kommer jag vara i Tibro hela dagen. Jag ska på bilmarknad och sen på kvällen på rockabilly fest i Tibro. Det blir jag, pappa, Pelle Bus, Mari och Sussi (chafför) som åker. Åkesson kanske skulle med, men det var inte säkert. Jag får skriva om helgens bravader på söndag. Har inte tid att skriva imorgon eller på lördag. Åker till Tibro kl.7 på lördagmorgon.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0