Fredag imorgon... suck

Det är fredag imorgon och jag har ingen aning vad jag ska hitta på. Jag vill göra nåt, men jag vill inte dricka eller göra några för ansträngande aktiviteter. Jag känner att det är bäst att jag tar det lugnt i helgen, så jag orkar att jobba på måndag. Men jag vill ändå hitta på nåt. Men det blir väl som vanligt att jag sitter i min egen ensamhet och glor på film. Jag känner mig så ensam just nu, jag har inte umgåtts med nån på jättelänge. Jag sitter mest för mig själv och glor.

Det är dans i Motala Parken imorgon, så en hel del åker dit och roar sig. Men jag ska inte dit. Jag har inga pengar och dessutom så vill jag inte dricka. Det är inte så kul att vara där nykter. Jag skulle vilja spela sällskapsspel eller tv-spel eller nåt annat som inte är så ansträngande. Har ingen lust att sitta och glo på film med någon eller några, det kan jag lika gärna göra själv i såna fall. Jag vill prata med folk och det kan man inte göra så mycket när man glor på film.

Får väl se vad som händer och sker imorgon. Får väl ringa runt och se vad folk hittar på. Det kanske är någon eller några som är sugna på att umgås. Det är tråkigt att bara sitta hemma och glo hela dagarna. Jag är rätt så trött på det nu, jag börjar snart klättra på väggarna. Det ska bli skönt att börja jobba nästa vecka. Jag hoppas att jag blir helt frisk nu, så jag inte blir dålig igen när jag börjar jobba.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0