Friday I'm in hate

Jag känner mig på allmänt dåligt humör just nu. Jag vill göra nåt nyktert, men alla vill typ dricka. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Flera stycken vill att jag ska ordna fest, men jag är inte så sugen på att ha fest hemma hos mig. Det blir så stökigt och rörigt. Det ser redan ut som en svinstia hos mig eftersom jag inte har haft orka att städa de senaste veckorna. Jag ska försöka städa nästa vecka, det är så himla dammigt här hemma.

Jag börjar allvarligt tänka på att dricka lite grann idag, men jag vet inte. Det skulle vara kul att sitta några stycken och sjunga singstar och så. Får se vad som händer och sker. Klockan är ju inte så mycket än. Det lutar åt att dricka lite fast att jag tänkte vara nykter. Det är ju fredagen den 13:e idag... spooky.... hehe

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0