Halvdöd

Fy faaan va jag har mått dåligt i helgen. Det känns som jag aldrig kommer att bli bra. Jag har mått dåligt till och från i 3 veckor nu. Jag äter pencillin, inflammtionshämmande medicin plus host medicin. Men jag blir ändå inte bättre. Jag har varit hemma hos mamma & Lennart (mammas sambo) sen igår förmiddag. Det var nära att mamma & Lennart skjutsade mig till akuten igår. Jag hade jättesvårt att andas och jag kallsvettades. Men jag ville inte åka iväg. Jag sov ingen inatt för jag hade så svårt att andas. Det var nära att jag väckte mamma & Lennart flera gånger inatt, men jag gjorde inte det. Jag kunde sova lite på förmiddagen idag, det var skönt eftersom jag inte kunde sova inatt.

Jag mår bättre idag, men jag mår inte jättebra. Jag har haft lite jobbigt idag också, men inte lika jobbigt som igår. Jag känner mig inte så fräsch idag eftersom jag svettades så mycket igår. Men jag har inte orkat duscha, jag får göra det imorgon. Om jag börjar må sämre i veckan, så får jag gå iväg till vårdcentralen igen.

Jag åker väl hem imorgon kväll eller på tisdag. Det beror lite på hur jag mår imorgon. Jag kan inte vara borta från mina katter hur länge som helst. Men jag var hemma hos dom en sväng förut och gav dom lite mat & hämtade lite grejer.

Puss puss...


Mamma & Lennarts hall

Kommentarer
Postat av: DELANIE

:)

2009-03-08 @ 23:29:55
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Natta

Säg till ifall du vill ha kattvakt eller liknande ifall du är hos din mamma , Jag går ju typ förbi dig när jag går från och till jobbet! Kramar

2009-03-09 @ 16:18:21
URL: http://nataljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0