Handlat på Willys

Det blev att jag åkte iväg till Willys i alla fall fast att jag inte mår riktigt bra. Först så var jag och Natta på McDonalds i Brändåsen & käkade. Sen blev det att handla mat på Willys, jag var tvungen. Jag hade knappt någonting hemma. När jag kom hem och hade plockat in alla varor i skåpen. Så tvärslocknade jag på soffan, jag vaknade typ 2-3 timmar senare. Det är skönt att ha handlat nu, så jag har det gjort.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Men det blir väl antagligen bara att sitta hemma och glo på film eller nåt sånt. Jag är ju inte så pigg, det känns jobbigt med andningen & det gör ont i bröstet. Men jag hostar inte lika mycket nu, men det blir väl att jag gör det snart igen... suck. 

Många kramar från Anneli


Min kompis Natalie 

Kommentarer
Postat av: DELANIE

thanks ;)

hugs

2009-03-08 @ 22:52:52
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0