Hetero, Homo eller Bi?

Jag tittar just nu på "The Tyra Banks Show" och dagens avsnitt handlar om "bar-sexuella". Det betyder tjejer som är heterosexuella som hånglar med varandra när dom är ute och festar. En del av dom har pojkvänner och tycker inte att dom är otrogna. Medan en del i publiken tycker att det är otrohet. Tjejerna som hånglar med varandra när dom är ute tänder inte på det, dom tycker bara att det är en rolig grej. Dom får mycket uppmärksamhet från både tjejer och killar.

Jag tycker inte att det är otrohet att en tjej som är hetero och har pojkvän hånglar med en annan tjej, så länge pojkvännen är okej med det. För det beror ju helt på hur dom ser på otrohet i deras relation.

Jag skulle inte hångla med tjejer varenda gång jag är ute och festar för att få uppmärksamhet. Men jag hånglar ibland med nån tjejkompis för att det är en kul grej och man får uppmärksamhet för det. Men gör ju inte det till en vana, det är ju bara en spontan grej som händer nån gång ibland. Dom här tjejerna på "The Tyra Banks Show" verkar ju göra det typ jämt när dom är ute och festar. Det tycker jag är väldigt skumt att dom gör det så ofta och inte är lesbiska eller bi?

Jag tänder inte på att hångla med mina tjejkompisar (jag tänder inte på alla killar jag har hånglar med heller.. hehe), det  är bara en kul grej som händer ibland. Jag kan erkänna att jag tänder på både killar och tjejer. Men jag går inte runt och säger att jag är bisexuell, men jag säger inte att jag är heterosexuell heller. Jag vill inte sätta nån stämpel på mig själv. När jag tänker på förhållanden och sex, så är det alltid en kille jag tänker på. Jag tror aldrig att jag kommer att bli tillsammans med en tjej, men jag tycker att en del tjejer är snygga och jag kan bli sexuellt upphetsad av det. Jag har aldrig blivit tänd på nån av mina tjejkompisar eller nåt sånt. Jag vill helst ha sex med en kille och jag vill helst bli tillsammans med en kille. Jag har inte gjort så mycket med tjejer mer än hånglat och blivit slickad av en tjej en gång. Jag är öppen för båda könen, men mest för det manliga. Därför vill jag inte sätta en stämpel på mig. Jag är mest hetero, men ändå lite bi.

Jag har inte haft sex på 3 månader, så jag skulle vilja hitta en snygg kille att ha sex med... =P Jag klarar mig utan sex, men det skulle vara kul att hitta nån snygging att strula med... hihi.

Puss & Snusk...

Jag Måndagen den 23:e mars 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0