Jag vill festa, men jag kan inte... suck

Jag var hemma från jobbet igår. Mådde inget bra igår och jag mår fortfarande inte bra. Men jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår. Jag kände bara för att dö igår, jag hade så jävla ont och så svårt att andas. Men idag känns det mycket bättre. Men jag har sån jävla hosta och jag blir andfådd så svårt jag rör mig mycket. Så jag försöker att bara ta det lugnt. Det var jobbigt att gå till affären förrut och jag bor precis brevid Ica Jouren. Jag blev andfådd och blev alldeles kallsvettig.

Jag skulle ha varit och festat på Motorklubben (Midnight Cruisers) idag, men det blir inget med det. Jag orkar integå nånstans och jag har ingen lust att dricka. Hade tänkt att bara dra dit en sväng nyktert, men det blir nog inget med det heller. Jag har ingen lust att sitta där uppe och glo när alla andra dricker. Jag kan lika gärna sitta hemma och tycka synd om mig själv. Det suger hårt att vara sjuk, jag vill vara frisk nu.

Jag jobbade måndag, tisdag och torsdag. Men jag mådde inget bra i torsdags heller, men jag gick och väg och jobba i alla fall. Men jag mådde piss igår, så jag var tvungen att vara hemma. Jag vill bara bli frisk nu, jag hatar att må så jävla dåligt. Mår jag inte bättre på måndag, så får jag gå iväg till vårdcentralen. Jag hatar att sitt där och glo, medicinerna jag har fått utskrivna verkar ju faaan inte hjälpa. Får hoppas att jag mår bättre på måndag, så jag kan gå iväg och jobba.

Puss puss...

Me... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0