Jobbat...

Jag har nyligen kommit hem från jobbet. Det gick bra att jobba. Tiden gick väldigt fort för det var mycket att göra som vanligt. Ska jobba 14-21.15 imorgon, så jag har sovmorgon. Det är skönt att få sova ut, jag hatar att gå upp tidigt på morgonen.

Nya schemat ska vara färdigt nu, men jag är inte riktigt nöjd med det. Jag har fått en fredagskväll när jag är ledig resten av helgen, det har jag ingen lust med. För vi jobbar varannan helg och då vill jag vara ledig både fredag och lördagkväll dom helgerna jag är ledig. Jag ska tydligen jobba 4 fredagkvällar på ett 6 veckors schema. Det måste vara lite orättvist fördelat tror jag. Jag hoppas att dom kan ändra den dagen, jag vill inte jobba fredagkvällen när jag är ledig lördag och söndag. Suck...

Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0