Mens & skit

Jag fick mensen igår, snacka om jobbigt. Mensvärk och äcklig jävla mensblod. Dessutom så mådde jag inte så toppen igår. Jag hade ont i bröstet, svårt att andas och hostade massor. Jag mår inte bättre idag, det är så irriterande. Jag mådde väldigt bra tisdag-onsdag, sen så började jag må sämre igen... =(

Jag vill bli bra nu, jag har mått dåligt så länge nu. Jag orkar faaan inte göra något nu. Blir ju slut av minsta lilla rörelse.... nästan i alla fall. Jag skulle ha åkt iväg och handlat mat idag. Men det blir nog inget med det, jag tror inte att jag orkar det. Det känns så jobbigt just nu.

Puss puss...


Kommentarer
Postat av: DELANIE

nice blog ;) many hugs Delanie

2009-03-08 @ 00:26:34
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0