Party - fredagen den 13:e mars

Tjohoo! Nu har inte jag skrivit på ett par dagar. Så jag ska väl uppdatera vad som har hänt dom senaste dagarna.

I fredags skulle jag ha varit nykter, men det blev inte så. Men tidigare på dagen så var jag med Kenny till Åmmeberg. Det var kul för jag har inte umgåtts med Kenny på aslänge. Så vi satt hemma hos hans bror och snackade lite. Sen så började jag dricka vid kl.20, så det blev rätt så sent som jag började dricka. Så kom Lotta hit och vi gick hem till Natta. Så vi satt där ett par timmar och sen kom några killar. Sen efter en stund gick vi hem till Jack, men dom skulle dra till krogen typ på en gång. Så jag gick hem medan dom andra drog till krogen. Sen så ramlade in folk och mer folk hemma hos mig. Så det blev värstingparty hemma hos mig... hehe. Dom flesta drog väl hem mellan kl-4-5 tror jag, jag gick och la mig efter kl.6 i alla fall. Men då hade alla dragit plus att det var 3 pers som hade däckat hemma hos mig.

Party fredagen den 13e mars 2009, hemma hos Natta.

Party party fredagen den 13e mars 2009, hemma hos Natta

Party 13e mars 2009, hemma hos mig...

Party 13e mars 2009, hemma hos mig

Party fredagen den 13e mars 2009, hemma hos mig


Jag fick reda på i fredags att Fredde (en kille som jag har haft kontakt med i typ 3 år) har klarat uppkörningen. Det är toppen, han kanske ska komma och hälsa på mig nån dag. Jag kom på nu att han skickade sms till mig i fredags när jag festade.

Igår gjorde jag inte så mycket. Det blev mest att jag sov. Jag glodde på Melodifestivalen. Jag är personligen inte så förtjust i vinnarlåten, men jag tror att den har större chans i ESC än många av dom andra låtarna.


 


Strax före kl.1 på natten var jag och Meduza ute på promenad. Det var skönt att ta lite frisk luft, men det kändes lite svårt att andas. Jag har märkt att jag får lite svårt att andas när jag går en bra bit, så jag är nog inte helt bra än. Jag kände ju av andningssvårigheter när jag gick hem från Jack i fredags.

Sen vid kl.1.40 så hörde jag nåt i köket. Och det var ju bara jag och katterna hemma och båda katterna var i vardagsrummet med mig. Sen hörde jag nåt igen och det lät som nån kastade nåt på fönstret. Så jag gick och kollade. Det stod nån blond kvinna i 30-40 års åldern som jag inte känner. Det verkade som hon ville att jag skulle släppa in henne. Jag vet inte vem hon är och har ingen aning vem hon skulle till eller nåt. Så jag gick tillbaka till vardagsrummet och glodde på tv. Jag vill inte släppa in en helt okänd människa i trappuppgången mitt i natten, dessutom hade jag inte lust att gå och släppa in nån när jag bara hade t-shirt och trosor på mig. Hon kastade inget mer på fönstret efter att jag kollade vem det var. Jag vet inte ifall nån släppte in henne eller om hon drog nån annanstans.



För en liten stund sen så låg jag och gosade med Meduza och jag hör hur nån hoppar upp på balkongen. Jag blev lite skraj för både Meduza och Daisy var inne. Men så hör jag en katt jama. Det är nån hankatt som har hoppat upp på min balkong. Antagligen för att han känner doften av andra katter. Jag tycker att det är lustigt att det inte har hoppat upp nån katt tidigare, eftersom det borde ju ha varit andra katter som har sett Meduza gå upp på balkongen.

Katt som hoppade upp på min balkong.

Imorgon ska jag börja jobba, men jag har i alla fall sovmorgon. Det är skönt.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0