Sjuk...

Jag har varit hemma från jobbet idag och jag kommer att vara hemma från jobbet imorgon med. Jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde i helgen. Men jag hostar fortfarande mycket. Det blir väl att gå iväg och jobba på onsdag och sen är jag ledig torsdag-söndag. Det ska bli skönt.

På torsdag ska jag besikta bilen. Sen på fredag ska jag och Natta på Buddy Holly Musical. Det ska bli jävligt sköj... =)

Puss puss...

Jag... måndagen den 23:e mars 2009

Jag testade lite läppstift förut. Snyggt eller? Jag tyckte att det ser snyggt ut på ett slampigt sätt... haha.

Kommentarer
Postat av: Natta

Jag tyckte det blev skitsnyggt :P

2009-03-24 @ 10:58:54
URL: http://nataljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0